Пріоритетні завдання на 2024-2025 н.р.

 

Завдання на 2024-2025  начальний рік

 

1.     Продовжити налагодження комунікації шляхом дистанційного навчання, з усіма учасниками освітнього процесу закладу, під час правового стану воєнного режиму.

2.     Продовжити роботу над удосконаленням культури українського мовлення, як основа формування національно-патріотичних почуттів, в різних видах діяльності.

 

3.     Створення позитивного, динамічного освітньо-ігрового простору для оптимізації творчого потенціалу дітей, шляхом театралізованої діяльності.

                         Пріоритетні завдання на 2023 /2024 навчальний рік

 

Завдання на 2023-2024 початковий рік

 

1. Продовжити налагодження комунікації шляхом дистанційного навчання, з усіма учасниками освітнього процесу закладу, під час правового стану військового режиму.

 

2.      Удосконалення культури українського мовлення, як основа формування національно-патріотичних почуттів, шляхом художньо-мовленнєвої діяльності.

 

Пріоритетні завдання на 2022 /2023 навчальний рік

 

Завдання на 2022-2023 початковий рік

 

1.   Налагодження комунікації шляхом дистанційного навчання, з усіма учасниками освітнього процесу закладу, під час правового стану військового режиму.

2.   Забезпечення системного підходу до охорони життя і збереження здоров'я учасників освітнього процесу.

3.  Сприяння удосконалення культури українського мовлення, між учасниками освітнього процесу, як основа формування національно-патріотичних почуттів, під час різних видів діяльності.

 

 

Пріоритетні завдання на 2021 /2022 навчальний рік

 

Завдання на 2021-2022 початковий рік.

1. Упровадження інноваційних методик і технологій педагогів щодо формування комунікативно – мовленнєвої та математичної компетентності дітей дошкільного віку (2-й рік).

2.Продовжити роботу з патріотичного виховання шляхом створення розвивального середовища та підвищення компетентності педагогів (3-й рік).

3. Продовжувати роботу щодо формування у дітей основ валеологічного світогляду шляхом підвищення здорово-забезпечувальної компетентності дітей.

 

(3-й рік).

Профілактика дитячого травматизму вдома під час карантину

Одне із найважливіших завдань батьків при вихованні дитини – забезпечити її здорове зростання. Дитячий травматизм – одна з найпоширеніших причин звернень до медиків, адже каліцтво дитини може залишитися на все життя. Також трапляються й летальні випадки – і все це через необачність дорослих, несвоєчасне нагадування дітям елементарних правил безпеки.

Побутовий травматизм

Йдеться про ушкодження, які діти можуть отримати вдома, в дворі, саду тощо. Найнебезпечніші з них – опіки полум’ям і хімічними речовинами, падіння з висоти. Залишені в доступному для дітей місці голки, цвяхи, леза бритв можуть стати причиною травми, а іноді — й смерті. Це стосується і газових плит, оголених дротів електромережі, сходів, відчинених вікон. Необладнані дитячі майданчики, захаращені двори, відкриті люки, канави, несправні ліфти, поруччя сходів, несправні велосипеди, неогороджені ділянки, де проводяться ремонтні роботи, теж є дуже небезпечними. Часто діти падають з висоти: балконів, драбин, дерев, що теж призводить до тяжких травм. Причиною побутового травматизму здебільшого є недостатній догляд за дітьми з боку батьків.

Опікові травми

Діти різного віку інколи торкаються неізольованих проводів, оголених контактів електродротів, вставляють у розетки шпильки, цвяхи, що нерідко призводить до опіків, ушкодження електричним струмом.

Щоб уберегти дітей від опікових травм, дорослі повинні дотримуватися таких правил безпеки:

– стежити за тим, щоб під час прийому гарячої рідкої їжі діти не перекидали на себе чашки, тарілки тощо;

– переносити посуд із гарячою рідиною по квартирі із посиленою увагою і обережністю;

– не дозволяти дітям перебувати поруч з вами під час приготування їжі, миття посуду, прання білизни, прасування;

– ховати сірники, запальнички в недоступних для дітей місцях;

– зберігати їдкі кислоти, луги та інші отруйні речовини в місцях, недоступних для дітей;

– не допускати дітей близько до печі та предметів під напругою (електроплитка, праска, чайник тощо);

– не відлучатися від дітей під час їх купання.

Принципи запобігання побутовому травматизму різні, але головним із них є постійна турбота старших про безпеку дітей. Дорослі мають виховувати в дітях обачливість і обережність. Особливо при поводженні з вогнем і небезпечними приладами. Не можна залякувати дитину, правильніше час від часу розповідати про різні нещасні випадки. З малятами треба бути постійно насторожі, усувати з їхнього шляху небезпечні предмети, а старшим дітям пояснювати небезпеку, яку несуть у собі необдумані вчинки. Допоможуть батькам у цьому вдало підібрана література, кінофільми, телепередачі.

Шановні батьки!

Життя та здоров’я дитини залежить насамперед від вас! Щодня нагадуючи дитині елементарні правила безпеки, ви убезпечуєте її від можливих травм.

                                                                   «Щоб стати справжнім педагогом,

                                                            вихователем дітей, треба віддати їм

                                                                  своє серце, пройти школи сердечності,

                                                                  тобто пізнати серцем все, чим живе,

                                                                  про що думає вихованець».

В.О.Сухомлинський

 

Сучасне суспільство вимагає від дошкільної освіти не аби якого динамізму та оновлення. Розбудова українського дошкілля потребує істотно нової системи роботи педагогів. Вирішення цього завдання безпосередньо пов’язано з організацією методичної роботи. Саме методична робота спрямована на удосконалення професійної  компетентності педагогів, використовуючи при цьому безцінні пласти педагогічної спадщини, сучасні досягнення психолого-педагогічної науки та перспективного педагогічного досвіду. В методичній роботі  закладу головним завданням є формування індивідуальної, авторської, високоефективної системи педагогічної діяльності вихователя, яка повинна бути націлена на збагачення знань педагога, розвиток у нього мотивів творчої діяльності, розвиток педагогічної техніки виконавчого мистецтва. В роботі закладу дошкільної освіти № 169 «Берегиня» використовуються як традиційні, так і нетрадиційні форми роботи досягнення психолого-педагогічної науки та перспективного педагогічного досвіду. В наявності дитяча та методична література, законодавчі та нормативні документи, матеріал семінарів. Впровадження в життя особистісно-орієнтованої моделі дошкільної освіти вимагає від педагога професійної зрілості, майстерності, високої культури праці, психологічної грамотності, тому педагоги ЗДО № 169 приділяють велику увагу самоосвіті та професійному росту.

  Завданням методичної служби є: 

* Вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя;
* Стимулювання творчого потенціалу;
* Підвищення педагогічної культури вихователів;
* Вдосконалення педагогічної майстерності;
* Розвиток спеціальних умінь та навичок;
 * Формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності.

 Базується на принципах методичної роботи:

·        Педагогічна співпраця з вихователем

·        Робота в режимі довіри, доброзичливості

·        Творча атмосфера , стимулювання творчої активності

·        Принцип допоміжне – регульованого контролю

·        Надання вихователеві права вибору

·        Системність методичних заходів

·        Щоденна допомога

·        Випереджальний характер методичної роботи.

Виходячи з цілей методичної роботи і вимог до особистості та діяльності педагога намагаємось здійснювати роботу за такими напрямками методичної роботи:
- курси підвищення кваліфікації;
- науково-практичні семінари;
- розв'язання актуальних освітніх проблем в творчих групах;
- узагальнення досвіду педагогів.

 Методична робота з кадрами:

* Підвищення рівня фахової майстерності педагогів
* Курсова перепідготовка
* Атестація педагогів
* Наставництво
* Педради
* Семінари
* Консультації
* Колективні перегляди
* Робота творчої групи

Навчання педагогів відбувається в інтерактивних формах спілкування, це:
- круглий стіл, диспут, консультації;
- інтерактивні лекції;
- навчальні тренінги;
- семінари, семінари-практикуми, науково-практичні семінари, семінари  для педагогів спеціальних груп;
- вивчення структури та оснащення матеріального середовища; 
- спостереження колективних форм діяльності дітей, індивідуальної самостійної роботи дітей, взаємовідвідування відкритих занять.

 

 

Річні завдання закладу на 2020-2021 навчальні роки

Download
річні завдання 2020-21.jpeg.jpeg
JPG Image 494.7 KB
Download
Річні завдання закладу на 2019-2020 навчальні роки
Річні завдання.pdf
Adobe Acrobat Document 324.4 KB