УМОВИ ДОСТУПНОСТІ

 ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

 ДЛЯ НАВЧАННЯ ОСІБ

 З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

 відповідно до розділів ІІ, ІІІ  Статуту ДНЗ № 169 "БЕРЕГИНЯ"

 

II. Комплектування ДНЗ № 169

 

2.2.  Для задоволення освітніх, соціальних потреб, організації корекційно-розвиткової роботи можуть створюватися інклюзивні групи для виховання і навчання дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі дітей з інвалідністю, для розвитку та навчання спільно зі своїми однолітками.

2.5. Порядок комплектування інклюзивних груп, організація корекційно-відновлювальної роботи, специфіка діяльності визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері освіти за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров'я.

Для дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю, додатково подається висновок психолого-медико-педагогічної консультації, копія медичного висновку про дитину-інваліда віком до 18 років (наданої лікарсько-консультативною комісією) або копія посвідчення особи, яка одержує державну соціальну допомогу, відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам", копія індивідуальної програми реабілітації дитини-інваліда.

 

III. Режим роботи ДНЗ № 169

 

 

3.3. Режим роботи інклюзивних груп встановлюється з урахуванням      проведення  корекційно-відновлювальної та соціально-реабілітаційної роботи.